Wyobraź sobie, że jesteś dentystką, a Twoja mama (również dentystka) prowadzi swój gabinet stomatologiczny. Zdobywasz doświadczenie w zarządzaniu gabinetem. Wszystko wskazuje na to, że będziesz mieć własny.

A jednak, NIE! Weryfikujesz wszystkie za i przeciw. Dochodzisz do wniosku, że nie chcesz tego robić. Ciężko sobie wyobrazić co miałoby Cię powstrzymać?

Poznaj zatem historie Ani Babczyńskiej-Staszewskiej. Dentystki ze stomatologicznymi korzeniami, która oprócz leczenia pacjentów postanowiła budować własne produkty online!

Z tej rozmowy dowiesz się również:

– Co każdy dentysta powinien wiedzieć o prowadzeniu gabinetu
– Czy stomatolog może być przedsiębiorcą (nie prowadząc gabinetu)
– Jak zbudować markę osobistą będąc dentystką

Obejrzyj zatem film z rozmowy, który nagraliśmy to podczas wizyty w domu Ani 😍

Tematy poruszone w rozmowie:

– Kim jest moja gościni i za co gratuluje jej na początku odcinka?
– Jak wyglądały początki pracy Ani w gabinecie jej mamy?
– Dlaczego Ania nie otworzyła własnego gabinetu mimo takiego doświadczenia?
– O spełnianiu się jako właściciel gabinetu i/lub leczeniu pacjentów.
– O dobrej opiece nad pacjentem i zadawaniu pytań zamkniętych.
– Skąd wynika konflikt między właścicielami gabinetów, a lekarzami?
– Ile o biznesie wie lekarz kończący edukację systemową?
– O wyjeździe do USA w trakcie studiów.
– Jak ważna jest niezależność i mobilność w pracy?
– Dlaczego warto rozwijać dodatkową „nogę” w swojej pracy?
– Co musiało by się wydarzyć aby Ania zdecydowała się na uruchomienie własnego gabinetu?
– Jakie elementy w gabinecie są ważne, by dobrze się w nim pracowało?
– O procesach: dlaczego są istotne, jak pomagają pracować, co dzięki nimi można osiągnąć?
– Dlaczego Ania zdecydowała się na prowadzenie Instagrama?
– Jakie tematy najbardziej chcieli oglądać śledzący Ani?
– Cykl nauki Ani: Instagram, materiały dodatkowe, studia.
– Jakie plany podboju internetu ma w rękawie Ania?
– W jaki sposób Ania planuje content na swojego Instagrama?
– Jak działania na Instagramie przełożyły się na liczbę pacjentów?
– Jak pacjenci reagują na Anię przychodząc na wizytę?
– Dlaczego Ania ma tak dużo opinii na portalu ZnanyLekarz.pl
– Jak zacząć z budową marki osobistej w internecie?
– Do czego służy strona internetowa, a co pokazujemy w mediach społecznościowych?
– O skracaniu dystansu w środowisku medycznym.

Linki:

– Ania na Instagramie – https://www.instagram.com/anna.the.de…
– Produkty online jakie tworzy Ania – https://annathedentist.pl/
– Narzędzie, w którym tworzymy grafiki [Canva] – https://www.canva.com
https://www.wartosciowygabinet.pl/
https://www.buziewicz.pl
https://marketize.pl/

Ten podcast znajdziesz również w wersji audio na:

– Spotify: https://open.spotify.com/show/0PlqcNh…
– Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/pl/podcast…
– Google Podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0…
– Spreaker: https://www.spreaker.com/show/wartosc…

Arek Buziewicz

Zobacz wszystkie posty

dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arek Buziewicz