REGULAMIN
WARTOŚCIOWY GABINET


§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą
    elektroniczną w ramach Portalu https://www.wartosciowygabinet.pl/.
  2. Niniejszy Regulamin został opracowany na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w
    szczególności z uwzględnieniem przepisów:
    1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2019
    r. poz. 123 z późn. zm.);
    2) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000
    z późn. zm.);
    3) ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z
    późn. zm.);
    4) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  3. Na potrzeby niniejszego Regulaminu użyte poniżej określenia oznaczają:
    1) Administrator – What if you hire Arek z siedzibą w Katowicach (40-750) przy ul. Armii Krajowej 190/2, REGON: 123109470, NIP: 6281900766;
    2) Wartościowy Gabinet – wszelkie usługi oferowane przez Administratora, mające na celu edukację w zakresie rozwoju praktyk stomatologicznych, w szczególności strona internetowa działająca pod adresem https://www.wartosciowygabinet.pl/, konferencje, szkolenia, konsultacje dla personelu medycznego, właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych czy różnego rodzaju materiały dydaktyczne;
    3) Danych Osobowych – rozumie się przez to podstawowe dane o Użytkowniku, m.in.
    imię, nazwisko, e-mail, telefon; oraz inne dane niezbędne do działania Portalu Wartościowy Gabinet, dzięki którym możliwe jest określenie tożsamości w sposób bezpośredni
    lub pośredni;
    4) Plikach Cookies (tzw. ciasteczkach) – rozumie się przez to dane informatyczne
    stanowiące, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Urządzeniu
    Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Portalu;
    5) Potwierdzenie – komunikat wysyłany pocztą elektroniczną przez Administratora w
    odpowiedzi na zgłoszenie dokonane w ramach Rejestracji;
    6) Portal – oficjalna strona internetowa Wartościowego Gabinetu mające na celu edukację w zakresie rozwoju praktyk stomatologicznych, zapisanie się do newslettera oraz świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora w ramach strony internetowej znajdującej się pod adresem: https://www.wartosciowygabinet.pl/;
    7) Rejestracja – proces zgłoszenia chęci udziału w wydarzeniu,
    konsultacjach dla organizatorów, Konferencji oraz zgłoszenia chęci otrzymania ebooka lub informacji o przedpremierowym zamówieniu książki, a także zgłoszenia
    chęci otrzymywania Newslettera;
    8) Użytkownik – osoba korzystająca z Portalu i Usług oferowanych przez Administratora
    w ramach Wartościowego Gabinetu;
    9) Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
    2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j.: Dz. U. 2013 r., poz. 1422),
    oferowane Użytkownikom w ramach Portalu przez Administratora, w tym w
    szczególności:
    a) Rejestracja udziału w szkoleniu, webinarach, poprzez wypełnienie stosownego formularza znajdującego się pod adresem: https://www.wartosciowygabinet.pl/;
    b) udostępnienie e-booka;
    c) newsletter – usługa dostarczania przez Organizatorów informacji mających na celu edukację w zakresie rozwoju praktyk stomatologicznych;
  4. Przepisy niniejszego Regulaminu mają zastosowanie do Użytkowników, a także do wszelkich
    innych osób lub podmiotów korzystających w jakikolwiek sposób z Portalu.
  5. Portal oraz wszystkie zawarte na nim treści, niezależnie od formy ich prezentacji, stanowią
    własność Administratora. Administrator jest uprawniony do dodawania nowych treści,
    modyfikowania treści już zamieszczonych na Portalu a także do usunięcia tych treści w
    całości lub w części. Kopiowanie treści Portalu, ich dystrybucja i inny użytek zawartości bez
    uprzedniej zgody Administratora są zabronione.
  6. W ramach Portalu mogą zostać zamieszczone informacje o usługach świadczonych przez
    osoby trzecie. Usługi takie będą oznaczone przez wskazanie logo lub znaku towarowego
    podmiotu świadczącego taką usługę lub zamieszczenie hiperłącza do strony internetowej
    danego podmiotu.
  7. Użytkownik oświadcza, że w szczególności nie będzie wykorzystywać Portalu do
    umieszczania treści, które:
    1) naruszają prawo własności intelektualnej lub inne prawa innych podmiotów (w tym
    Administratora);
    2) naruszają przepisy lub regulacje powszechnie obowiązujące;
    3) są szkodliwe, nielegalne, nieprawdziwe czy nieprzyzwoite;
    4) zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników;
    5) naruszają bezpieczeństwo sieci komputerowej;
    6) zakłócają prawidłowe działanie Portalu.
  8. Naruszenie któregokolwiek z postanowień ust. 8 niniejszego paragrafu stanowi podstawę
    do odebrania Użytkownikowi prawa do korzystania z Portalu lub dostępu do niego.

§ 2. Newsletter

  1. Chcąc korzystać z dostarczanej przez Administratorów usługi Newslettera, Użytkownik
    zobowiązany jest wyrazić chęć jego otrzymywanie poprzez udostępnienie swojego
    aktualnego adresu e-mail w przeznaczonym do tego miejscu na stronie internetowej oraz
    kliknięcie odpowiedniego przycisku potwierdzającego wolę otrzymywania Newslettera.
  2. Umowa o świadczenie usługi dostarczania Newslettera zostaje zawarta z chwilą
    potwierdzenia przez Użytkownika woli otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link
    aktywujący przesyłany przez Administratorów na podany przez użytkownika adres e-mail.
  3. Korzystanie z usługi Newslettera wymaga zapoznania się przez Użytkownika z Polityką
    Prywatności.
  4. O terminie wysyłki i treści Newslettera decyduje Administrator.
  5. Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez
    kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdej wiadomości e-mail zawierającej
    Newsletter i przesyłanej do Użytkownika albo poprze zgłoszenie takiego żądania do
    Administratora.

§ 3. Szczególne postanowienia dotyczące umów z konsumentami

  1. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Użytkownikowi będącemu
    konsumentem treści zawieranej z Administratorem umowy następuje poprzez przesłanie
    Użytkownikowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy na odległość
    w rozumieniu art. 21 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014
    r. poz. 827).
  2. Na podstawie art. 38 pkt 12 i 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
    Użytkownikowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy
    zawartej z Administratorem na odległość.

§ 4. Dodatkowe informacje o Usługach świadczonych drogą elektroniczną

  1. Administrator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje
    w taki sposób, że każdy Użytkownik Portalu może nieodpłatnie zakończyć w każdej chwili
    korzystanie z Usługi.
  2. Administrator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje, w
    sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się
    na Usługę, w szczególności przy wykorzystaniu technik kryptograficznych.
  3. Administratorzy zapewniają jednoznaczną identyfikację stron Usługi świadczonej drogą
    elektroniczną oraz potwierdzenia faktu przystąpienia Użytkownika do korzystania z Usług
    zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  4. Administratorzy zastrzegają, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może
    wiązać się z ryzykiem. Ewentualne zagrożenia związane z korzystaniem z tych Usług, a
    także środki techniczne dostępne w celu ich zminimalizowania, opisane zostały w Załączniku
    do niniejszego Regulaminu.
  5. Z aktualną informacją o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem
    treści Usług, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się
    Użytkownik (Pliki cookies), można zapoznać się w Polityce Prywatności.
  6. Celem skorzystania z Usług, użytkownik Portalu winien spełnić następujące wymagania
    techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Administratora:
    1) przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersjach 10 i wyższych lub Opera w
    wersjach 12.1 i wyższych lub Firefox w wersjach 16 i wyższych lub Google Chrome w
    wersji 26 i wyższych lub Safari 6.1 lub wyższy, z włączoną obsługą javascript oraz Plików
    cookies;
    2) posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail).
  7. Administrator nie gwarantuje prawidłowego działania systemu teleinformatycznego na
    urządzeniach przenośnych.

§ 5. Odpowiedzialność Użytkowników

  1. Wyrażenie chęci przez Użytkownika na świadczenie Usług oferowanych w ramach
    Wartościowego Gabinetu, a zwłaszcza dołączenie do newslettera, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 6. Odpowiedzialność Administratora

  1. Administrator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem zapewnienia działania
    Portalu bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże Administrator nie ponosi żadnej
    odpowiedzialności za zakłócenia funkcjonowania Portalu spowodowane awarią, siłą wyższą
    lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników.
  2. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu
    teleinformatycznego, Administratorzy mają prawo do czasowego zaprzestania bądź
    ograniczenia świadczenia usług elektronicznych, bez wcześniejszego powiadomienia o tym
    użytkowników Portalu. W szczególności Administrator jest uprawniony do przeprowadzenia
    prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu
    teleinformatycznego. Użytkownikowi nie przysługują żadne roszczenia w związku z przerwą
    lub zaprzestaniem świadczenia usług elektronicznych przez Administratora.
  3. Administrator ma prawo również zaprzestać świadczenia usług elektronicznych w każdym
    czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie zostanie zgłoszone wobec któregokolwiek z nich
    przez dostawcę Internetu lub inny uprawniony podmiot. Z zastrzeżeniem odpowiednich
    przepisów prawa oraz niniejszego Regulaminu, Administrator nie odpowiada za szkody
    spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu,
    opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.
  4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść stron internetowych, do których
    hiperłącza zostaną zamieszczone w ramach Portalu. Administrator zastrzega, iż nie mają
    wpływu na zawarte na tych stronach treści ani tych treści nie weryfikuje.
  5. Administrator posiada narzędzia służące do analizowania ruchu oraz nieautoryzowanych
    działań Użytkowników i tym samym zastrzega sobie prawo do blokady pojedynczych
    adresów IP, całych przedziałów adresów IP (części lub całości podejrzanych sieci), a nawet
    całych regionów, z których według Administratora mogło nastąpić działanie Użytkowników
    niezgodne z przeznaczeniem i użytkowaniem Portalu.

§ 7. Ochrona Danych Osobowych

  1. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzana Danych Osobowych Użytkowników Portalu
    opisane są w Polityce Prywatności.

§ 8. Reklamacje

  1. Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest What if you hire Arek z siedzibą w Katowicach (40-750) przy ul. Armii Krajowej 190/2, REGON: 123109470, NIP: 6281900766;
  2. Dane Osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia
    Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
    rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
  3. Użytkownik Portalu ma prawo do zgłoszenia reklamacji Usług świadczonych przez
    Administratora.
  4. Reklamację Usług można zgłosić poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres
    arek@whatifyouhirearek.com. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji należy w zgłoszeniu
    reklamacyjnym podać krótko przyczyny uzasadniające reklamację oraz dane kontaktowe
    osoby zgłaszającej reklamację, w tym imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres
    zamieszkania lub adres e-mail.
  5. Administrator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni rozpatruje
    reklamacje Usług i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej, podany w zgłoszeniu
    reklamacji.
  6. Wszelkie reklamacje dotyczące wydarzeń organizowanych w ramach Akademii Organizatora
    przez Administratora, tj. szkolenia dla organizatorów, konsultacji dla organizatorów,
    Konferencji, powinny być zgłaszane Administratorowi w formie pisemnej, listem poleconym
    za na adres siedziby Administratora lub w formie elektronicznej na adres e-mail:
    arek@whatifyouhirearek.com, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia udziału w wydarzenia.
  7. Administrator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni rozpatruje
    reklamacje dotyczące wydarzeń organizowanych w ramach Akademii Organizatora przez
    Administratora i udziela odpowiedzi pisemnie lub na adres poczty elektronicznej, podany w
    zgłoszeniu reklamacji.
  8. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21
    maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz
    zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w
    sprawie ODR w sporach konsumenckich) w wypadku, gdy Użytkownik będący konsumentem
    składa reklamację co do jakości Usług oferowanych przez Administratora, a Administrator
    nie uzna roszczenia, Użytkownik może wówczas skorzystać z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  9. Do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń należą m.in.
    1) postępowanie przed stałym polubownym sądem konsumenckim działającym przy
    Inspekcji Handlowej;
    2) wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej;
    3) interwencja powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
    Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
    4) rozstrzyganie sporów on-line, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ang.
    Online Dispute Resolution) przez podmioty ODR. Platforma, o której mowa w zdaniu
    poprzenim niniejszego punktu, znajduje się pod adresem:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLangua
    ge.
  10. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
    dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
    ochrona konsumentów, oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O wszelkich zmianach
    Regulaminu Administrator będzie informować z siedmiodniowym wyprzedzeniem na stronie
    głównej Portalu.
  2. Użytkownik, który nie akceptuje zmienionych postanowień Regulaminu, powinien
    zaprzestać korzystania z Portalu i świadczonych przez Administratora.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie
    przepisy prawa polskiego.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2023 r.