Prowadzisz gabinet. Masz plan na jego rozwój. Rozumiesz, gdzie popełniasz błędy. Twoim celem jest podwojenie dochodów w ciągu roku. Ludzie się śmieją, a Ty… realizujesz go. Jak?

Ania Dudzińska-Filkiewicz podzieliła się ze mną odpowiedzią na to pytanie. Choć z mojej perspektywy sekret tkwi w Niej samej. Dzięki nieugiętości, przenikliwości umysłu, ale także niesamowitej umiejętności otaczania się właściwymi osobami. Ania takich ludzi przyciąga, choć jak sama przyznaje – nie do końca wie dlaczego.

Ja po tej rozmowie wiem z całą pewnością.

Wszystko to jednak zostało okupione ciężką pracą. Wraz z mężem starają się dawać przykład innym, jak prowadzić swój gabinet z pasją i oddaniem. Jak sama mówi – firma jest dla Niej jak dziecko, które wymaga najwięcej uwagi.

Początki nie były łatwe, a posiadanie rodzica-stomatologa momentami zdawało się być błogosławieństwem, innym razem – przekleństwem. Ostatecznie jednak po latach zbudowała klinikę https://alfadental.pro, w której oferują stomatologię na najwyższym poziomie.

Co więcej, w życiu prywatnym na stomatologii nie poprzestaje, ale nie sposób tu przytoczyć wszystkich inicjatyw, w jakie jest zaangażowana.

Gwarantuję, że rozmowa Cię nie rozczaruje. Przeciwnie, po wszystkim możesz odczuwać nawet lekki niedosyt. Jeśli tak będzie, to mam coś dla Ciebie.

Dla członków społeczności https://www.gabinetjutra.pl/ zostanie udostępniona druga, ekskluzywna część rozmowy. Już teraz kliknij w powyższy link i zostaw swojego maila, a dowiesz się o niej w pierwszej kolejności!:))

Tematy poruszone w rozmowie:

  • Jak Ania łączy różnorakie konteksty w swoim życiu zawodowym i prywatnym?
  • Co napędza moją gościnię do pracy i życia?
  • Jakie cele powinien/może dla właściciela realizować biznes?
  • Plusy i minusy posiadania rodzica stomatologa
  • Cechy dobrego lidera
  • Co jest najważniejsze w budowaniu zespołu?
  • Jak ułatwiać pracę zespołowi?
  • Jak z sukcesem wprowadzać młodych lekarzy do pracy?
  • Jak wygląda podział zadań między Anią, mężem, a managerką?
  • Historia relacji Ani z managerką
  • Procesy w firmie – wprowadzanie, sprawdzanie, aktualizacja, wymagania
  • Opiekun klienta – kim jest, co daje, wzloty i upadki z wprowadzania takiej osoby w gabinecie
  • Efektywność gabinetu – jakie wskaźniki mierzyć?
  • Jak radzić sobie z niesfornymi klientami?
  • Planowanie rozwoju gabinetu

Linki:

Ten podcast znajdziesz również na:

Interesujący wywiad? Napisz komentarz!

Arek Buziewicz

Zobacz wszystkie posty

dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arek Buziewicz