Za dużo pracuję! Nie mam czasu na swoje pasje, przyjaciół, rodzinę. Chcę oddać swoje zadania, ale nie wiem jak to zrobić. Na koniec dnia i tak poprawiam / dokańczam.

Nikt nie robi tego tak dobrze jak JA 🙂Brzmi znajomo?

A gdyby tak znaleźć kogoś kto poprawi komunikację wewnętrzną, relacje i zaangażowanie zespołu? Kogoś kto potrafi skutecznie delegować zadania? Kogoś kto weźmie na siebie rozwiązywanie sytuacji kryzysowych?

Być może rozważasz zatrudnienie managera, ale zastanawiasz się kiedy jest dobry moment? Czy każdy nadaje się do tej roli? Gdzie szukać odpowiedniej osoby?

Moje doświadczenie pokazuje, że warto. Im szybciej tym lepiej! Najlepiej pośród obecnego zespołu!

O tym właśnie rozmawiam z Anetą Juszczyk, doświadczoną managerką gabinetów stomatologicznych. W rozmowie tej Aneta opowiada o swojej ścieżce kariery od rejestratorki, przez kierowniczkę recepcji, managerkę, aż do niezależnego konsultanta i trenera.

Aneta dzieli się też swoimi przemyśleniami m.in. na tematy:

  • Jakie są wspólne mianowniki w różnych gabinetach?
  • Jak zostać managerem w klinice stomatologicznej?
  • Jakie wyzwania czekają na managera w gabinecie?
  • Jak przejść z roli koleżanki w zespole do managera?
  • Jak radzić sobie ze stresem w gabinecie?

Dyskutujemy z Anetą również na temat procesowego podejścia do zmian, ustaleń i reguł w gabinecie. Jak robić to z głową i co najważniejsze, aby efekty były długotrwałe.

Zapraszam Cię do wysłuchania interesującej rozmowy, pełnej konkretnych wskazówek. Z tego wywiadu dowiesz się na przykład:

  • W jaki sposób zapełniać kalendarze lekarzom?
  • Jak tworzyć grafiki pracy zespołu?
  • W jaki sposób planować urlopy?
  • Kiedy i jak potwierdzać pacjentów?
  • Jak badać skuteczność zapisów?
  • Jak skutecznie wprowadzać zmiany w gabinecie?

Obejrzyj film z rozmowy, który nagraliśmy gościnnie w biurze Marketize w Katowicach 🙂

Tematy poruszone w rozmowie:

  • Jak wyglądała kariera Anety Juszczyk?
  • O przejściu z roli koleżanki w pracy do managera
  • Wspólne mianowniki w różnych gabinetach
  • O procesowym podejściu do zmian, ustaleń, reguł
  • Jak poprawić komunikację wewnętrzną?
  • Jak wygląda plan zmian sugerowany przez managera zewnętrznego?
  • O wdrożeniu centrali telefonicznej
  • Jaką wiedzę powinna mieć rejestratorka?
  • Jak tworzyć grafiki pracy?
  • Kiedy i jak potwierdzać klientów?
  • Jak badać skuteczność zapisów?
  • W jaki sposób zapełniać grafik lekarzom?
  • Jakie wyzwania czekają na managera w samym gabinecie?
  • O metodzie 5S
  • Jak zadbać o komfort psychiczny pacjenta?
  • O intymności w gabinecie stomatologicznym
  • Jak przygotować się do dnia pracy?
  • O materiałach, których się mało używa
  • W jaki sposób planować urlopy w zespole?
  • Największe wyzwanie w karierze Anety
  • Jak zostać managerem w klinice stomatologicznej?
  • Czy każdy się nadaje na managera?
  • Kiedy jest dobry czas na zatrudnienie managera?
  • Jak i kiedy delegować zadania w zespole?
  • O zamówieniach i budżetowaniu
  • O relacjach, zaangażowaniu zespołu i wprowadzaniu zmian
  • Kryzysowe sytuacje i komunikacja z lekarzami
  • Jak Aneta radzi sobie ze stresem?

Linki:

Ten podcast znajdziesz również na:

Interesujący wywiad? Napisz komentarz!

Arek Buziewicz

Zobacz wszystkie posty

dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arek Buziewicz